Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2016

Κράταμε.....


Character inspiration #writing #nanowrimo:

Αφέθηκα στη μαγεία της μουσικής.....
αφέθηκα στο δυνατό άγγιγμα σου....
τα χέρια σου στη μέση μου....ανατριχίλα στο είναι μου
τα βήματα σου .....ο λόγος ύπαρξης μου.....
κοίταζα κάτω χαμηλά για να μην με προδώσουνε τα μάτια μου....
να μην δεις τι ήσουνα για μένα...
να μη με λυπηθείς.....
Καβαλιέρος εσύ....
Ντάμα εγώ.....
μουσική ο σύμμαχος μας...
πάλη του μέσα με του έξω....
προσπάθεια να εκτελέσω τα βήματα σωστά....
αγωνία να μη τελειώσει αυτός ο χορός ποτέ....
αδυναμία μου ο φόβος μην ακούσεις την καρδιά που τρέμει...
μην ακούσεις να σου φωνάζει ....χόρευε μαζί μου για πάντα 
καθοδήγησε τα βήματα μου....
κράτα τη μέση μου και άσε τη μουσική να ακούγεται παντού και πάντα....
Κράταμε....
απλά κράταμε.....

KV
























photo from
https://gr.pinterest.com/pin/272327108697913363/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου