Πέμπτη, Νοεμβρίου 17, 2016

Σύμπαν μου......




Ψεεεεεεεύτη. ...
Τίποτα δεν μου έδωσες......
Τίποτα δεν μου χάρισες......
Τίποτα  δεν επέστρεψες......
Μόνο ζήταγες.....Μόνο έπαιρνες. ..
Στράγγισες την ενέργεια μου....Κατασπαραξες τα θέλω μου....
Καταβρόχθισες τις επιθυμίες μου.....Διέλυσες την αξιοπρέπεια μου....
Μηδένισες τα όνειρα μου....Ξεφτίλισες την ύπαρξη μου...
Τεμάχισες τις ευχές μου....Όμως ξύπνησα...
Σε κατάλαβα.....Ναι .....  Εγώ. ...
Ή απλή ......Ή άσημη....κατάλαβα ότι είσαι ένα Ψέμα......
 Σκαρφάλωσα στο πιο ψηλό σημείου του εγωισμού μου .....
σε έβαλα απέναντι μου.... 
σε καθαίρεσα από τον θρόνο που σε είχα...
ήρθα κοντά σου ....απόσταση αναπνοής..
φώναξα. ...
Εγώ. ....προς εσένα....Σύμπαν μου...
Εγώ ....μέσα σε κλάσματα της ζωής μου έγινα η νέα νονά σου....
και το όνομα αυτού...
"Ψεύτης".....
Καλή ζωή Σύμπαν μου....
Καλή ζωή Ψεύτη μου....
με αγάπη Εγώ!




KV






photo from(https://us-mg42.mail.yahoo.com/ya/download?mid=2%5f0%5f0%5f1%5f256841%5fACNKyAoAADQbWC1M5QfvQL5%2fk3k&m=YaDownload&pid=2&fid=Inbox&inline=1&appid=YahooMailNeo)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου