Σάββατο, Νοεμβρίου 26, 2016

Άσε με.....





Θέλω να ξέρεις ότι σ' αγαπώ πολύ.. Όχι όπως θέλεις εσύ.. Όπως μου βγαίνει εμένα.. Πιο πολύ όμως, αγαπώ τον εαυτό μου.. Έχουμε μια βασική διαφορά εμείς οι δυο.. Εσύ αγαπάς τη ζωή, αλλά δεν αγαπάς τον εαυτό σου.. Είναι σαν να θέλεις να τον τιμωρείς.. Δεν ξέρω το γιατί.. Δεν είμαι ψυχαναλυτής.. Μοιάζει σαν να στέλνεις στη ζωή ανώνυμα ερωτικά γράμματα.. Κι αυτή, αφού δεν βάζεις αποστολέα, δεν ξέρει ποτέ πού να σε βρει.. Πήγαινε να συναντήσεις τη ζωή σου.. Να της συστηθείς...  ΑΛΚΥΟΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ:



να σε αγαπώ....όλες τις ώρες της ζωής μου
όλες τις μέρες .....
όλες τις στιγμές.....
άσε με να χρωματίζω την ημέρα σου.....
να ζωντανεύω τις νύχτες σου.....
να κάνω τα μάτια σου να λάμπουν σαν αστέρια.....
να κάνω τα χείλη σου να διψάνε για λύτρωση.....
άσε με να σε φυλακίσω μέσα σε δίχτυα αγάπης....
 να είμαι ο λόγος που ζεις....
άσε με να  σε οδηγήσω σε δρόμους που έχουν φτιαχτεί μόνο για σένα....
να σε ταξιδέψω σε θάλασσες που απλοί θνητοί δεν ξέρουν
άσε με να σε αγαπώ σαν Θέο μου ....
άσε με.....
απλά άσε με....

KV





















photo from
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/45/31/e8/4531e852679efb33c2ab7b12b1dec486.jpg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου