Τρίτη, Νοεμβρίου 15, 2016

Συμφωνία.......




Στράγγιξα την αδρεναλίνη της επιθυμίας....  
Ξαγρύπνησα....
Επαγρύπνησα την φαντασία μου ....
Έστυψα τα αγγεία του μυαλού μου....
 να χωρέσω σε τρεις αράδες τα θέλω μου....
Πήρα  χαρτί λευκό .....σαν τα όνειρα μου για σένα.....
Πήρα μολύβι μαύρο.....σαν το φόβο της μη αποδοχής της....
Έγραψα αυτό που η καρδιά μου....λαχταρά να ακούει.... 
Έδωσα ένα τίτλο....κρυφά στο είναι μου
"Συμφωνία".....
Το έκρυψα κάτω από το μαξιλάρι σου.....
Έκλεισα τα μάτια και προσευχήθηκα.....
να ξεκινήσει η ημέρα μου ακούγοντας την επικύρωση
 της συμφωνίας από τα δυο σου χείλη ....
Την πλήρη αποδοχή σου.....
 στις αράδες της καρδίας μου....
Αποδοχή.....?
Απόρριψη....?
Απλά ....αναμονή να ξημερώσει......
 " να με ξυπνήσεις με ένα σ'αγαπώ και εγώ όλη μέρα να στο δείχνω "... 
Αναμονή... να γίνει η "Συμφωνία ".....
ο επίγειος παράδεισος μου...

KV











photo from (https://us-mg42.mail.yahoo.com/ya/download?mid=2%5f0%5f0%5f1%5f159903%5fAMpLyAoAACLuWCqVmAFzGJ%2bbr4s&m=YaDownload&pid=2&fid=Inbox&inline=1&appid=YahooMailNeo)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου