Τετάρτη, Νοεμβρίου 16, 2016

Το χέρι σου....






Ένοιωσα την σάρκα μου στη σάρκα σου .... 
άφησες κάθε ρυτίδα της να με μάθει κάτι....
εναπόθεσα τα όνειρα μου στο άγγιγμα ....
θα σε κρατώ σφιχτά όλες τις ώρες ....μου είπες ....
τότε δεν κατάλαβα.....
ακόμα θυμάμαι τη ζέστη του...
σαν πυρωμένο σίδερο καλοδουλεμένο ....
άγριο.... 
όμως με ένα απαλό άγγιγμα που ακόμα
 νοιώθω τις στρώσεις από βαμβάκι στην ψυχή μου....
σε κάθε στραβοπάτημα με κράτησες σταθερά 
χωρίς ποτέ να σου γλιστρίσω....
Δεν ίδρωσες  .....
δεν κουράστηκες.....
δεν αγανάκτησες και εγώ αφέθηκα....
σε σένα ....
στο δυνατό σου κράτημα ....
αφέθηκα στο μαγικό σου χέρι....
 και μάρτυς μου  ο Θεός δεν μετάνιωσα ποτέ που άφησα το χέρι μου στο χέρι σου....
Ποτέ....
μόνο που ήταν για τόσο λίγο..... και εγώ τόσο παιδί .....
τόσο μικρό παιδί! 

KV





















photo from(https://us-mg42.mail.yahoo.com/ya/download?mid=2%5f0%5f0%5f1%5f188506%5fANFLyAoAACkNWCvy6g8LkCqcNMA&m=YaDownload&pid=2&fid=Inbox&inline=1&appid=YahooMailNeo)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου