Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2016

Αυτοτιμωρία....



Φόρεσα.... μια αυτοτιμωρία...
κάθε κορδόνι του ....μια αμαρτία μου
μια σκέψη μου για σένα....
μια στιγμή που ήθελα να ακουμπήσω σαν αερικό τη σκέψη σου
μια προσευχή μου... να γίνω η αναπνοή σου 
έσφιξα τα κορδόνια ....
για να θυμάμαι πόσο πολύ ήθελα εσένα...
πόσο πολύ μηδένισα την δύναμη της σκέψης....
πόσα γιατί έμειναν φαντάσματα του εγωισμού μου.....
πόσα πρέπει καταπάτησαν ιστούς από την καρδία μου ....
πόσα " ίσως".... φυλάκισαν το αύριο μου....
πόσα" μπορεί" .... τερμάτησαν τα όνειρα μου....
απόψε.... φόρεσα μια αυτοτιμώρια....για να μου θύμιζει έσενα 
ειρωνεία...πάλι όλα για σένα...

KV



photo from (http://3.bp.blogspot.com/-jshadG7vw6M/UF9SZT95mbI/AAAAAAAACSE/38JRQ8OjEPw/s640/561099_298111510287704_187531594_n.jpg)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου