Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2016

Η σκανδαλιά μου.....




Entre risos e olhares:




Σκανδαλιά....
ξύπνησα και ήθελα να κάνω σκανδαλιά....
ήθελα να σκανδαλίσω το σήμερα....
φόρεσα λευκό....
ανέτρεξα στο χρονοντούλαπο της ψυχής μου....
γιατί η μαμά μου με έμαθε να ανατρέχω όποτε μου λείπει
στα κλειδωμένα συρτάρια του είναι μου....
ξέθαψα ένα ταλκ....έβαλα στα χέρια μου
πολύ...πάρα πολύ....
έριξα και χρώμα γαλάζιο ....από μια σκιά ματιών που δεν φόραγα
γιατί είπαμε σήμερα κάνουμε σκανταλιές....
και φούπ ....τη φύσηξα...
άφησα τον αέρα να κάνει τη δική του σκανδαλιά....
το άσπρο μου φόρεμα...έγινε γαλάζιο αλλά δεν με νοιάζει
είχα φορέσει και μπλε μάσκαρα έτσι για να πηγαίνει με το πρόσωπο μου...
αφού η σκανδαλιά είναι δική μου ..ότι θέλω κάνω....
μουντζουρώθηκα....βρωμίστηκα...
αλλά έκανα μια σκανδαλιά ....
μα μια σκανδαλιά όλη δική μου...
έτσι γιατί ξύπνησα και μου έλειπες πολύ....
έτσι γιατί το σήμερα ήθελε μια σκανδαλιά για το αύριο που δεν θα είσαι εδώ....
για όλα αυτά τα αύριο που δεν θα είσαι εδώ....
γιατί μου αρέσει να σκανδαλίζω την ημέρα μου με σύμμαχο το φύσημα του αέρα...
ακόμα και αν πρέπει να μουτζωρωθώ....
ακόμα και αν πρέπει να ανατρέξω στα έγκατα της θύμησης...
 την σκανδαλιά μου θα την κάνω...
και άφησα αυτή την σκανδαλιά να την πάρει ο αέρας......
 να την ενώση με το σύννεφο
να την  φέρει μέχρι εσένα...γιατί εσύ ξέρεις πόσο μου αρέσουν οι σκανταλιές....
ακόμα και αυτές που με γέμιζουν μουτζούρες..


KV



















photo from
https://gr.pinterest.com/pin/439593613611061956/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου