Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2016

Θα σου γράφω πάντα....στο λόγο της παιδικής μου τιμής




North Pole Mailbox Christmas Prop by CreaTiveDesiGns4 on Etsy:



Φόρεσα κάτι κόκκινο για καλή τύχη.....
έβαλα το σκούφο μου γιατί κάνει κρύο....
παπούτσια δεν πρόλαβα.....
και έτρεξα στο κουτί ....
αυτό το μαγικό ....
που έρχονται τα γράμματα σε σένα μόνο.....
έριξα το γράμμα μου....
μέσα σε αυτό έβαλα όλη την αλήθεια της παιδικής μου καρδίας....
έβαλα όλα τα θέλω μου ....χωρίς τα πρέπει....
έβαλα όλα τα ίσως....σαν στρατιώτες να περιμένουν καρτερικά το θαύμα να γίνει....
έβαλα όλη την φαντασία μου.....με αρχηγό το ΑΝ
έβαλα όλες τις ελπίδες μου.....γιατί η μαμά μου , μου είπε πάντα να ελπίζω....
έβαλα ότι όμορφη λέξη ήξερα....γιατί οι λέξεις οι όμορφες φέρνουν χαμόγελο.....
Πολλοί λένε ότι δεν  υπάρχεις....εγώ δεν πιστεύω κανέναν για μένα υπάρχεις...
ακόμα και αν τίποτα από όλα αυτά που σου ζητάω δεν κάνεις ...δεν με νοιάζει για μένα υπάρχεις
πάντα θα υπάρχεις....πάντα θα σου στέλνω γράμμα με  όλες τις αλήθειες της καρδίας μου....
πάντα θα βουρκώνω όταν βλέπω την ευχή κάποιου να την κάνεις πράξη γιατί ξέρω ότι κάποιων οι ευχές είναι αυτές που επείγουν να γίνουν ...οι δικές μου ας περιμένουν


Θα σου γράφω πάντα....στο λόγο της παιδικής μου τιμής


KV






photo from
https://gr.pinterest.com/pin/147844800245497200/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου