Τρίτη, Νοεμβρίου 22, 2016

Συγνώμη.....





Μάτια κόκκινα....υγρά....
βλεφαρίδες ποτισμένες από καπνό...
ρούχο σου το μαύρο....
Το βλέμμα σου καρφωμένο στο κέντρο των ματιών μου....
θυμός....
βία.....
απόγνωση του παραλόγου.....
και εγώ απλά ένας θεατής σου....που κάθομαι και αναρωτιέμαι το γιατί....
πόσο κουφός είμαι....
πόσο κλειστά αυτιά έχω....
συγνώμη που όταν ούρλιαζες ότι θες κάποιος να σε αγαπήσει ...
εγώ ήμουν απασχολημένη.....
Συγνώμη που όταν σε έβλεπα να μεγαλώνεις σαν αγρίμι....
δεν σε χάιδεψα.....
Συγνώμη που στην καθημερινότητα τη δική μου ...δεν σε έβαλα ποτέ...
Συγνώμη που δεν προσπάθησα να σε πείσω ότι αξίζει να αγαπηθείς....
Συγνώμη ....που άφησα να γίνεις αυτό που έγινες
ένα αγόρι με κόκκινα μάτια....με ρούχο σου το μαύρο 
και στόχο της ζωής σου το πως θα καταστρέφεις όλα 
αυτά που όλοι οι άλλοι ήταν απορροφημένοι την ώρα
που η μοίρα σου γραφόταν..........

KV




















photo from
https://vk.com/photo-85498586_439331560

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου