Τετάρτη, Νοεμβρίου 16, 2016

Μεγάλο φινάλε......


Βράδιασε.....
Φόρεσα τα τακούνια μου...
γιατί μια γυναίκα φοράει πάντα τακούνια....
ένα καλσόν....
γιατί η στάμπα του ήταν ο χάρτης μου....
μια φούστα στενή....
γιατί οι φαρδιές δεν μου πάνε...
ανέβηκα σε μια πασαρέλα που είχα φτιάξει μόνο
για έμενα......
για το μεγάλο φινάλε....
γιατί μου αρέσουν τα φινάλε που γίνονται αρχή...
και έφυγα.....
Δεν ξέρω αν θα φτάσω εκεί που θέλω....
ξέρω όμως πως όταν πρέπει φεύγεις....
απλά φεύγεις...
ήσυχα....
σιωπηρά.....
Ε,,,, εντάξει .....
έκανα και μια ζαβολιά....
φόρεσα κάτι που σου δείχνει που πάω....
γιατί μπορεί να θες να έρθεις....
Θες...? 
Ή τσάμπα το φόρεσα.... 
και με στενεύει τόσο αυτό το καλσόν....
και η φούστα είναι τόσο άβολη....
και τα τακούνια.... 
Ω Θεέ μου.... αυτά τα τακούνια πόσο με πονάνε..
τελικά το μόνο που δεν με ενοχλεί ....
είναι η στάμπα.... που σου λέει που πάω...
Κατάλαβες έρωτα μου....?
Καληνύχτα.......
ΚV 









photo from (https://us-mg42.mail.yahoo.com/ya/download?mid=2%5f0%5f0%5f1%5f193717%5fACNKyAoAAC2sWCv9UQA%2bgBEEBwg&m=YaDownload&pid=2&fid=Inbox&inline=1&appid=YahooMailNeo)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου